Heineken Brand Store

Een verlengstuk voor de bierbrouwer als lifestylemerk

bijzondere materialen voor de internationale brand store van

 

 

Bijzondere materialen

Voor de internationale Brand Store van een van 's werelds bekendste biermerken werden toparchitecten en zeer bijzondere producten gevraagd.

architectenburo tjep ontwierp een vloer die geinspireerd wer

Architectenburo Tjep ontwierp een vloer die geinspireerd werd op brekend ijs.

freeze de techniek die senso voor dit type projecten ontwikk

Freeze

De techniek die Senso voor dit type projecten ontwikkelde heet Senso Freeze. Met deze techniek kunnen afbeeldingen en ontwerpen in de vloer worden "bevroren." De architect heeft hiermee complete ontwerpvrijheid en kan dus ook zeer thematisch werken.

kristal belangrijk voor deze techniek was de ontwikkeling va

 

Kristal

Belangrijk voor deze techniek was de ontwikkeling van een kristalhelder bindmiddel. In ons vakgebied het moeilijkste wat er is. Additieven die zorgen voor mooie vloei, goede ontluchting en elasticiteit hebben invloed op wat wij noemen "clarity."

focus de kracht van senso is dat alle investeringen in ontwi

 

Focus

De kracht van Senso is dat alle investeringen in ontwikkeling gaan naar producten met esthetische meerwaarde. Deze focus zorgt ervoor dat we de allerbeste zijn in ons vakgebied.

building the brand the legacy van freddy heineken duurt onve

Building the Brand

The Legacy van Freddy Heineken duurt onverminderd voort. Heineken profileert zich steeds meer als Lifestyle Brand. Naast de biertjes in de befaamde groene fles vind je daarom in "Heineken The City" ook T-shirts, caps en andere items. Ze hebben zelfs designer Daryl van Wouw gevraagd speciale Heineken All Stars te ontwerpen.

Delen

Deel dit met anderen

Facebook Facebook Twitter Twitter

Pin It Pinterest Google Plus Google Plus

Stuur naar vriend(in) Stuur naar vriend(in)