Bijzondere materialen
Voor de internationale Brand Store van een van 's werelds bekendste biermerken werden toparchitecten en zeer bijzondere producten gevraagd.
Voor de internationale Brand Store van een van 's werelds bekendste biermerken werden toparchitecten en zeer bijzondere producten gevraagd.
Architectenburo Tjep ontwierp een vloer die geinspireerd werd op brekend ijs.
De techniek die Senso voor dit type projecten ontwikkelde heet Senso Freeze. Met deze techniek kunnen afbeeldingen en ontwerpen in de vloer worden "bevroren." De architect heeft hiermee complete ontwerpvrijheid en kan dus ook zeer thematisch werken.
Belangrijk voor deze techniek was de ontwikkeling van een kristalhelder bindmiddel. In ons vakgebied het moeilijkste wat er is. Additieven die zorgen voor mooie vloei, goede ontluchting en elasticiteit hebben invloed op wat wij noemen "clarity."
De kracht van Senso is dat alle investeringen in ontwikkeling gaan naar producten met esthetische meerwaarde. Deze focus zorgt ervoor dat we de allerbeste zijn in ons vakgebied.
The Legacy van Freddy Heineken duurt onverminderd voort. Heineken profileert zich steeds meer als Lifestyle Brand. Naast de biertjes in de befaamde groene fles vind je daarom in "Heineken The City" ook T-shirts, caps en andere items. Ze hebben zelfs designer Daryl van Wouw gevraagd speciale Heineken All Stars te ontwerpen.
Laat je inspireren in één van onze showrooms
Kom langs >>Meteen een prijsschatting in je mailbox
Wij beantwoorden graag jouw vragen